Wersja: 2
Zmodyfikował: Sławomir Staszowski
Data modyfikacji: 2025-04-08 11:42:14
Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
Zamówienie publiczne o wartości poniżej 130 tys. zł
Świadczenie usług przeglądów, konserwacji i napraw drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów będących w użytkowaniu PZDW w Rzeszowie i jednostek terenowych w 2025 r.
Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2025 r.
Kryteria oceny oferty – cena 100 %.
Tytułem należytego zabezpieczenia wykonania umowy Wykonawca złoży zabezpieczenie w kwocie 5% kwoty brutto wartości umowy. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: w Santander Bank Polska S.A. o nr: 87 1090 2750 0000 0001 4751 4065 po rozstrzygnięciu postępowania przed podpisaniem umowy.
<p>Termin składania ofert: do dnia 14.04.2025 r.do godziny 10:00 w pokoju nr A1 w Podkarpackim Zarządzie Dróg Wojewódzkich ul. T. Boya Żeleńskiego 19A 35-105 Rzeszów. Opieczętowaną kopertę z ofertą należy zaadresować: "Świadczenie usług przeglądów, konserwacji i napraw drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów będących w użytkowaniu PZDW w Rzeszowie i jednostek terenowych w 2025 r." Nie otwierać przed 14.04.2025 r., godz. 10:15</p> <p>Do składanych ofert należy dołączyć:<br /> a) Formularz oferty<br /> b) Formularz cenowy<br /> c) Opis przedmiotu zamówienia<br /> d) Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej/KRS<br /> e) Zaakceptowany wzór umowy </p>
<p>Otwarcie ofert nastąpi w pok. A6 o godz. 10:15 w dniu 14.04.2025 r.</p>
Sprawy merytoryczne : Jacek Bieniasz tel.- (017) 860-94-52 e-mail: jacek.bieniasz@pzdw.pl
Sprawę prowadzi: Sławomir Staszowski tel.- (017) 860-94-52 e-mail: slawomir.staszowski@pzdw.pl
08-04-2025
Wszelkie dane dotyczące udziału w przedmiotowym postępowaniu (opis przedmiotu zamówienia wraz załącznikami, formularz oferty, formularz cenowy i opis sposobu obliczenia oferty, wzór umowy) znajdują się w pliku poniżej.
Pytania należy zadawać wyłącznie w formie pisemnej (pismo, e-mail). Odpowiedzi zostaną umieszczone pod ogłoszeniem o postępowaniu. Informuje się, że pytania mogą wpływać tylko do godziny 15:00 drugiego roboczego dnia od dnia ogłoszenia.
Ogłoszenie dotyczące zamówienia | Data umieszczenia pliku |
2025-04-08 |